2006-09-28

politycznie

olejniczak

W kraju dzieją się poważne sprawy, a mi tu w telewizji pokazuje się pan Olejniczak z dziwną twarzą... Znaczy z twarzą w dziwnym kolorze, jakimś takim zupełnie nienaturalnym. Pewnie to wina Polsatu, źle go pokazali.

Chyba mam zły stosunek do polityki ;)

Swoja drogą, to w obecnych czasach bycie politykiem to fatalna sprawa, każdy publicznie mże marudzić na temat koloru ich twarzy ;)



Technorati Tags: , ,

powered by performancing firefox

2006-09-22

flickr, odc.3

dernière innocence
dernière innocence,
originally uploaded by quemas™.
tym razem kobieca twarz, równie piękna

filckr, odc. 2

since you've been away
since you've been away,
originally uploaded by quemas™.
piękny

zdjecie

CIMG6018
CIMG6018,
originally uploaded by XSLIM2000.
cudne oczy

2006-09-13

nonono

Jak doniosła Rzeczpospolita Britney Spears ma drugiego syna.

Sie rozpędziła dziewczyna.



Technorati Tags: , ,

powered by performancing firefox

2006-08-07

łechtanie

Dziś zostałem obdarzony zaufaniem, sporym. Miłe uczucie.



Technorati Tags:

2006-07-22

siatkówka

Dzisiejszy mecz przyniósł nową twarz. Niestey spowodowało to, że Serbia i Czarnogóra wygrywa z nami 2:1. Na szczeście jest wsórd naszych reprezentantów ktoś, komu uważnie sie przyglądam i może... Ale to kiedyś, może.


Aleksandar MitrovićNową postacią jest Aleksandar Mitrović, długowłosy 24-latek. Chyba, że cos mi sie pomieszało i to nie jest on. W każdym razie przystojny i długowłosy jest i to jest, na tę chwilę, najważniejsze :)



Technorati Tags: ,

2006-07-21

siatkarze

Ogladalem dzis Lige Swiatowa. Pomyslalem, ze przypatrze sie zawodnikom uwaznie. Efektem tego jest pan Milinkovic. Wdlug mnie najprzystojnieszy reprezentant Serbii i Czarnogory. Jakby ktos nie wiedzial, to jest to ten u gory. Z naszch chlopcow wybralem pana Wlazlego.
Milinkovic schodzac z boiska zaczal zdejmowac koszulke, wiec byla szansa na ciekawsze "zdjecie", ale zagapilem sie, moze innym razem :) Posted by Picasa

2006-07-15

top trendy

  Lubie festiwale, wszelkie. Znaczy lubie ogladac. Tak wiec nie moglem podarowac sobie toptrendow, chociaz wczorajszej czesci widzialem tylko mikroskopije fragmenty. Nie bylo to fajne. Nie zniechecilo mnie to jednak i dzis takze wlaczylem Polsat, a tam... Tak, tak prowadzaca jest Krysia Czubowna.

Udalo jej sie pomylic ten festiwal z Opolem. W sumie miala prawo, bo zadawane pytanie dotyczylo opolskiego festiwalu.

Wspolprowadzacym jest Tomasz Jachimek (nie wykluczam, ze pomylilem sie i jest to jednak ktos inny).

A festiwal na razie, takze, nudny. Gdzie tu trendy?

Dorobilem sie Picassy, wiec teraz to caly czas bedze robil zrzuty ekranu telewizora i komentowal to co widze. Achh, bedzie sie dzialo. Az mi sie znudzi :)

 Posted by Picasa

telewizyjnie

Pani Skorupka (Magda chyba, i już nie tylko Skorupka). Z tego co pamiętam, to była pierwszą kobietą od sportu w Tróje. Chyban nawet jedyną. Była sobie nią przez czas jakis, potem przeszla do Canal+. Oczywiscie by tam prowadzić sportowe wydarzenia. Tam też pobyla sobie trochę. Kiedys widziałem ją w innej stacji telewizyjne (hmm, możliwe, że byla to telewizja publiczna). No a teraz... Pani Skorupka prowadzi Panoramę w Gdańskiej telewizji. To malo sportowe zadanie ;)

 Posted by Picasa